Jeugdnieuws

23 april 9:00  Het jeugdnieuws van week 21 is bekend. E.e.a. is te vinden onder het kopje NIEUWS.

2278x gelezen

KABOUTERVOETBAL

26 februari 18:45  ZATERDAG 2 MAART ZAL OOK DE BAL VOOR DE JONGSTE TOPPERS WEER GAAN ROLLEN!

63x gelezen

Jeugd Sponsor Actie Poiesz weer van start!

13 februari 23:15  Vanaf deze week kan er weer gespaard worden! Helpen jullie mee?

54x gelezen

FLESOPENER BLUE BOYS

25 januari 21:30  Heb je altijd deze mooie flesopener al willen hebben? BLUE BOYS MINI TENUE FLESOPENER" Nu voor slechts 5,- verkrijgbaar!

74x gelezen

Blue Boys

23 januari 22:00  Hoofdveld

98x gelezen

Under Construction!

23 januari 22:00  Momenteel wordt er hard gewerkt om de site weer up to date te krijgen

51x gelezen

Luchtfoto velden

23 januari 22:00  luchtfoto van onze velden en de kantine

74x gelezen

Under Construction!

60x gelezen

VRIJWILLIGERS GEZOCHT!

22 januari 11:30  Ook onze vereniging is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers! Dus heb je nog wat tijd over en wil je deze nuttig besteden? Schroom niet, er zit vast een leuke functie tussen bij die je past! ;)

277x gelezen