Sponsormogelijkheden

Waarom Blue Boys sponsoren?

Om de vereniging gezond te houden en om sportieve prestaties te bewerkstelligen zijn er inkomsten nodig. Deze worden door de club o.a. verkregen door contributie, verkoop van programmaboekjes, lootjes en de jeugdafdeling organiseert jaarlijks een koekaktie. Gelukkig beschikt de vereniging ook over sponsoren die de club een warm hart toedragen, maar we kunnen altijd extra financiën gebruiken.

Sportsponsoring heeft de laatste jaren een enorme vlucht genomen. De redenen zijn onmiskenbaar: een efficiëntere en snellere manier om je als bedrijf te profileren bestaat niet. Sport is emotie, biedt spanning, krijgt aandacht en heeft een gigantisch bereik!

Sport in het algemeen en voetbal in het bijzonder sluiten met hun mogelijkheden perfect aan bij de doelstellingen van het bedrijfsleven. Zo kan optimaal worden ingespeeld op de behoefte aan naamsbekendheid, middels een bord langs het voetbalveld of shirtreclame. Daarnaast is het bezoeken van een voetbalwedstrijd voor sponsors een ideale manier om nieuwe contacten op te doen, of de relatie met bestaande klanten te onderhouden en versterken.

Blue Boys biedt haar sponsors tal van sponsormogelijkheden aan, waarbij voetbalplezier en zaken doen hand in hand gaan. Blue Boys streeft hierbij naar sponsoring op maat waarin verschillende sponsorvormen mogelijk zijn die optimaal inspelen op de doelstellingen van uw onderneming op het gebied van marketingcommunicatie en relatiebeheer.

Namens de sponsorcommissie doen wij u hierbij een overzicht toekomen met de meest voorkomende sponsormogelijkheden die wij binnen onze vereniging voor uw bedrijf kunnen realiseren:

- Reclamebord

- Kledingsponsor (wedstrijdtenue, trainingspakken, tassen)

- Club van 50

Indien u geïnteresseerd bent in een van de bovenstaande mogelijkheden kunt u contact opnemen met een van de leden van de sponsorcommissie, of een email sturen.

Wij zijn graag bereid onze mogelijkheden toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Sponsorcommissie Blue Boys

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!